Skip to content

Wyginanie powielonych obiektów 3D

Wymodelowałeś coś w programie do 3D, zapisałeś to jako plik OBJ, importowałeś do programu Fusion i zacząłeś pracować dalej. Powieliłeś wiele razy obiekty 3D i w pewnym momencie musiałeś wygiąć któryś z obiektów, ale gdy zacząłeś to robić, okazało się że… Modele nie wyginają się tak jak powinny. Próbowałeś to naprawić, szukałeś opcji, która pozwoli na utworzenie jednego, gładkiego wygięcia i nic?

W tej szybkiej wskazówce dowiesz się jak uporać się z tym problemem.

Informacje o kursie

Użyte oprogramowanie: Blackmagic Fusion 8

Poziom: Średnio zaawansowany

Dodano: 25.12.2015

Podziel się ze znajomymi

Autor

Tomasz Głowiak

Rysuje od dziecka, a od wielu lat tworzy grafikę i efekty filmowe przykładając dużą wagę do każdego szczegółu. Miłośnik dobrego filmu i pracy w godzinach nocnych.

Wróć na górę
Szukaj