Wyginanie powielonych obiektów 3D
Wymodelowałeś coś w programie do 3D, zapisałeś to jako plik OBJ, importowałeś do programu Fusion i zacząłeś pracować dalej. Powieliłeś wiele razy obiekty 3D i w pewnym momencie musiałeś wygiąć któryś z obiektów, ale gdy zacząłeś to robić, okazało się że… Modele nie wyginają się tak jak powinny. Próbowałeś to naprawić, szukałeś opcji, która pozwoli na utworzenie jednego, gładkiego wygięcia i nic?
W tej szybkiej wskazówce dowiesz się jak uporać się z tym problemem.
Informacje o kursie
Użyte oprogramowanie: Blackmagic Fusion 8
Poziom: Średnio zaawansowany
Dodano: 25.12.2015
Podziel się ze znajomymi
Autor
Tomasz Głowiak
Rysuje od dziecka, a od wielu lat tworzy grafikę i efekty filmowe przykładając dużą wagę do każdego szczegółu. Miłośnik dobrego filmu i pracy w godzinach nocnych.